5 stvari koje morate imati na umu pri uređenju kancelarije

Svaka uspešna firma počinje od dobrog prostora za rad – sa ovim savetima za uređenje kancelarije, obezbedite i sebi visoki start!

Uređenje kancelarije danas nije puko nabacivanje mnoštva stolova i stolica u što manji prostor; radno mesto je mnogo više od usputne stanice u toku dana, i mora biti što bolje opremljeno kako bi se zaposleni osećali prijatnije i bolje radili.

Kada uređujete kancelariju, postoje neke stvari na koje morate misliti čime god da se bavite – za efikasnije iskorišćenje prostora i udobnost.

Open space ili kancelarije zatvorenog tipa

Radna mesta otvorenog tipa predstavljala su pravu revoluciju u uređenju poslovnog prostorakada su se pojavile: ekonomičnost se ogleda u inteligentnoj upotrebi resursa, počevši od zajedničke upotrebe opreme, do smanjenih računa za grejanje, hlađenje i održavanje. Nestanak barijera poboljšao je komunikaciju, i podstaknut je timski rad.

Ipak, vremenom su se pokazale i mane, poput manjka privatnosti i pada koncentracije u prostoru gde je lako zapričati se uz muziku.